Week 14: Brisbane - Glass House Mountains - Zouk dance

16 april 2019 - South Brisbane, Australië

Hi,

Tijdens de week zijn er geen spectactulaire gebeurtenissen gebeurd buiten wat chillen thuis, huishouden en avondjes met de roommie. :) We schieten enorm goed op en ben al aan het beseffen hoe hard ik ze zal missen :p.

DSC_0136

DSC_0139 (2)

Donderdag kreeg ik een griepspuit op het werk, blijkbaar een ding hier om te doen :p. Blijkt normaal te zijn om je erna juist wat minder fit te voelen. Maar dit duurde voor mij toch langer dan verwacht en uiteindelijk ben ik effectief ziek geworden tegen het einde van de week...Helaas haha.

Vrijdagavond hield ik het rustig en deed ik een filmavondje, fantastic beast en een hamburger via Uber Eats, heerlijk! Traktatietje van Alexis, mijn roommie, de max! Zaterdag kwam Anouk mij ophalen om naar Eumundi markets te gaan bij Noosa, heel grote markt en super tof. Ja... toch een kleedje gekocht oeps :P. Daarna reden we door de mooie landschappen op weg naar de Glass House Mountains om het zotte uitzicht te bekijken. PRACHTIG!!! Weetje: het bos daar is meer dan 1 billion dollar waard aan hout :O

DSC_0170 (2)

Tegen den donker voerde ze me terug naar huis. Na overtuiging van Alexis ben ik toch nog even meegeweest om die beentjes los te dansen in de ZOUK les. Super tof!!!! Zondag was het een dag van kleine boodschappen en naar de pharmacy uit voorzorg voor mijn hoest en keelpijn :p. Tegen de middag ben ik gaan lunchen met de mama van An-Sophie in een heel tof restaurantje Olé. Super toffe namiddag gehad en het weekendje eindigde rustig thuis. :)