Vervolg roadtrip: Kununurra

11 augustus 2019 - Lake Argyle, Australië

Zingend en vooral ook schuddend reden we door de Bungle Bungles waar vooral veel hoge bergen en een hoop stof ons passeerde.

images (5)IMG_20190803_111536

Inmiddels was iedereen oranje en was het tijd om twee dagen te relaxen bij Lake Argyle.

We ruilde ons leven in de natuur graag even in voor dit paradijsje. Wat zwemmen, chillen, douchen en van de zonsondergang genieten!

IMG_20190801_172548IMG_20190801_183904IMG-20190804-WA0052IMG_20190805_161300IMG-20190804-WA0061

IMG-20190802-WA0018

Opgeladen vertrokken we opweg naar de 900 km Gibb River Road. Hier rijd je dagen achter elkaar door het meest ongerepte gebied van Australië. Behalve een enkele toerist of aboriginal kom je hier niemand tegen. Net toen we aan deze weg wilde beginnen kregen we een enorme barst in onze voorruit. Aangezien niemand werkt in het weekend in Australië, zaten we vast in het uitgestorven Kununurra. Het was echter minder erg dan gedacht want we hoorden dat er die avond een rodeo was. Onze hoeden werden uit de auto getoverd en we maakten er een lokale avond van. Stieren en mannen met hoeden vlogen in het rond wat erg indrukwekkend was om te zien. We belevende een echte outback aussie avond!

IMG-20190804-WA0029IMG-20190804-WA0034

We hadden geen camping en om een boete te voorkomen besloten we in het park te slapen. Het was erg warm totdat 's nachts alle sproeiers in het park aangingen. Terwijl ik droog in de tent lag hoorde ik de anderen doorgeweekt aanhollen in het gat van de nacht!

Na een kort nachtje, bakten we pannenkoeken op de parking als ontbijtje. We besloten toch maar een nacht in een camping te gaan slapen en ons nog eens te douchen voor we op de gibbs road zullen vertrekken. In een local bar volgenden we AFL en cricket mee en aten we nog een lekkere maaltijd. Klaar voor de Gibbs road!

IMG_20190804_082213

Vele groetjes van ons allen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade