Week 12: Chillen - dansen - gezelschapspelletjes en ijsje smullen

2 april 2019 - South Brisbane, Australië

In de week steek ik 's avonds niet teveel uit buiten gezellige babbels met mijn roommate en een filmavond. De donderdag ga ik naar de zouk dansles, was bijbenen doordat ik de vorige les gemist had. Vrijdagavond komen er vrienden langs van mijn roommate voor de verjaardag van haar beste vriendin en spelen we allerlei gezelschapspelletjes. Zaterdag regent het de ganse dag helaas en steek ik niet veel uit. Mijn roommate had een platte band dus dan ben ik haar uit de nood gaan helpen. 's Avonds ga ik iets gaan drinken in mijn buurt, West End, met de Amerikaan Max. Heel toffe buurt; ik ontdekte er een ginbar met gigantisch veel Gin’s!!!

IMG_20190330_173430

Zondagochtend ga ik wat zwemmen en leer er iemand kennen uit het gebouw. Na wat winkelen ga ik met hem een ijsje gaan eten in een Italiaanse cremerie; ja toch wel één van de beste ijscrèmes dat ik al gesmuld heb. Zondagavond ga ik nog kort iets kleins drinken met de Hollandse om het weekend af te sluiten. Het was een weekendje in Brisbane, home, genieten dus.

IMG_20190331_161507IMG_20190331_161511IMG_20190404_183304IMG_20190406_182228